viernes, 19 de febrero de 2010

Santiago de compostela

Despres de fer 39 km vam arribar a santiago i just quan entravem va començar a ploure, per tan ja no puc dir que vaig fer tot el camí sense pluja pro casi!

He quedat parat de la colla de gent jove religiosa que hi ha, gent de 30 anys anan a missa a santiago i demanan el seu desig, i a més de 20 persones que vam arribar a santiago només en continuem 3. o sigui, que han trevassat tot espanya caminant i gastan peles per el camí i quan arriben a la catedral de santiago demanen un desig i s en van ben contents cap a casa convençuts que l' apostol santiago farà realitat el seu desig, O la gent de l'esglèsia són molt i molt putes o la gent en general ès subnormal! ho trobu increible.

A més avui m'han dit que Santago-Finisterre en diuen el camí pagà VAYA TELA!!!

Vaig arribar, vaig buscar una pensiò per dormir i vam a nar a fer unes tapillas per Santigo.

1 comentario:

  1. la gent es molt garrula!! visca els pagans com tu i com jo, anirem a l'infern però hi anirem borratxos i contents

    ResponderEliminar