domingo, 7 de febrero de 2010

Reliegos

Sagahun-Reliegos 30 km, el cami era era un pal, tot el ratu igual i tot pla, feia molt de vent i bufava en contra, uf! van ser 30 km durillos.

Just al mig de Reliegos hi habia una casa tota amb pintades i escrits a la façana, quan m hi vaig acostar més vaig veure que era un bar, vam entrar i el barman era un personantge de pelicula, ben borratxo , ultra esberat, i era un far de riure, total k ens vam kedar al bar fins a les tantes, erem dos valencians, un noi de lleida i una noia de tarragona, i jo. vam rirure molt, i vam salvar el món unaltre vegada.

Ès increible el grapat de gent peculiar que trobes mentre vas travessant pobles, al pas que vaig quan arribi em sembla que podré fer un llibre de personatges.

No hay comentarios:

Publicar un comentario