martes, 9 de febrero de 2010

Astorga

Bones!

Por fin Muntanya un altre vegada!!! avui camí maquissim, Sant Martin del Camino- Astorga 32 km, ja arribem a Galicia i tan els pobles com el paissatge son més macus i més nets.
Avui m'he aixecat que em trobava super b! no em feia mal res i desde que vaig marxar k no em trabava tan b i tan en forma, senyal que ens anem curtin.

Hem començat a caminar i hem parat a esmorzar tots plegats com senyors i com deu mana, i despres hem començat a trevassar muntanyes, i quan faltaven uns 5 km per arribar em trobat una granja abandonada on hi habia un tio que feia menjar per els pelegrins, gratuitament!
hem parat i em estat molta estona xerran amb ell, era una eminència! realment un tio digna d'admirar, vivia a l'estable abandonat que poc a poc es va arreclan amb els donatius dels pelegrins, sense llum i sense res, i el tio ès realment una eminència, ens hem assentat hem assentat i ens ha deixat anar un discurs k em flipat tots!

Ja ho veieu desde que vaig marxar CADA DIA he trobat algun personatge, desde desgraciats fins a eminències.

I pa re!! avui dia xulu! i partir d'ara ens espera un paissatge maquissim!
Salut desde Astorga!

Ens han ventat un retratu ben xulu al l'alberg, mes o menys els que estan al voltan meu son els que ens anem troban cada dia.
http://www.retratoperegrino.net/

1 comentario:

  1. hola norbe ja veiem que vas amb una bona colla de gent.
    Quan et queda per acabar?
    Tenim ganes de veure més fotos...És ben be que hi ha gent de tota mena.
    L'Aran preguna que quan arriba el tiet que hem de tocar la bateria, i l'Arwen que he de dir és un bixo.. Diu que el tiet és a passeig.
    Salut i una abraçada de tots.
    Eva .

    ResponderEliminar