miércoles, 3 de febrero de 2010

Hontanas

Iepa!

Doncs ahir sopan va apereixer el personatge per exel.lència!!!

Jo estava a l' alberg llegin i va apareixer un tio tremolant, el tio va fer un comentari tot raru i vaig passar d'ell, i despres es va assentar al meu costat, i el tio em va dir:

-No es k tingui fred, si és el k penses, és k tinc parkinson(el tio tenia 45 anys),.

Total que partir d'aquí vam comencar a xerrar i em va explicar les seves aventures, el tio fa 5 anys que només camina, porta 12000 km, i camina amb l'esperanca d' algun dia trobar algun remei per la seva malatia incurable, a més xerran amb ell et parties de riure, en Pascal, realment el personatge per exel.lencia!

L'etapa, 31 km Burgos-Hontanas tot cam a través i trevessan muntanyes i tot el dia sense ni un nuvol, he arribat coix amb el tormell dret inflat com una butifarra(pro quan paru una estona deixa de fer-me mal), es ben be k quan no petu d'un costat peto de l'altre.

Hontanas es un poble de 40 habitans on només hi habia l'alberg obert, i res més, i ens van fer sopar a l'alberg però a les 6 de la tarda, vam acabar el dia 4 persones bora el foc a terra salvan el món, ejejej.

No hay comentarios:

Publicar un comentario