miércoles, 3 de febrero de 2010

Frómista

Depres de dormir al costat d'un tio k roncava com un animal(realment si hagués pogut l'hauria matat), Hem comencat a caminar.

Hontanas- Frómista 35km, igual k ahir, tot cam a traves i dia perfecta, em senbla k m'estic apriman bastan pq fa dos dies k no dinu, pq fins que no arribo a lloc no trobu res obert.
Ah! el tormell el tinc ultrabutit! pro està aguantant com un campeon, no em fa gents de mal, de fet tothom k trobu pel camí esta fet caldu, tots van coixos o els hi venen yuyus, i mes d'un ja han marxat per lesions, no hauria dit mai que caminan et podies rebentar tan.

Tenim un mafiòs entre nosaltres, hi ha un nanu que li han robat 300 euros, i ara estem intentan descobrir qui ès el culpable, això ès com una peli de detectius. jejeej.

Ahh!! eva!! en total porto 520 km caminats!!! sense altocar!com un campeon!!!
I la veritat es k això de caminar engantxa perquè perquè ara ja comenco a pensar que només em queden 15 dies de caminar. i això em dona una mica de mal rotllo.

Ahh!! i al marc al final passo de Nepal m'en vaig a caminar a la Petagonia, ja esta decidit.

Salut desde Frómista!!!

1 comentario:

  1. norbe te som trucat forsas bagadas te tenia que pregunta si tenias algun imei si el tens pasamal no temin la yaya gaire be pero bueno si ages algun problema ya te trucare cuidad mol y begile aquet peus el teu mobil el tes descunatat o no y a cubertura conque ahi no bas di res tots a demanan u al altra a beura si havias trucat al papa tan que deie y et trop a falta molt ya compte si falta gaire perque arribis bueno no ens deixis sense noticias un peto mol gros de tots

    ResponderEliminar