domingo, 18 de abril de 2010

Mendoza


Ja veieu K suc un hippie brut!! finalment avui he decidit rentar me i afeitar me!
Dilluns vaig marxar de Bolson, direccio st Martin de los Andes, alla mentre estava fent un cafe vaig preguntar a dues iaies que passaven com ho tenia que fer per anar a Cipoleti, les iaies es van assentar van fer el cafe alla amb mi, em van pagar a el meu cafe, i em van convidar a fer un assado a casa seva i a quedar mi uns dies tb, Increible i tot aixo amb deu minuts, Pero al final he decidit no anr hi pq vuien a st Rosa i queda molt apartat de la ruta que vull fer jo.
St martin molt maco pro molt pijo tb i nomes i vaig estar un dia, el dimecres vaig tirar direccio copaheun, es un poble wapissim super apartat de mon i on hi volcan i aigues tremals. com que feia 3 setmanes que dormia a terra a la marfega vaig decidir pagar un alberg, i va ser bona idea pq em va sortir molt barat i vam estar salvan el mon fins les tantes de la nit amb la gent de l alberg.
L Endema al mati els de l alberg em van portar a les aigues termals, com que a la zona turistica per banyar te has de pagar, em van deixar en una zona no turistica pro amb aigues termals igualment, total, k em van deixar sol i estava perdut al mig del camp 15 km lluny del primer poble, jo tot sol amb una piscina d aigua calenta!!!, mes tard vaig fer dit fins al poble i vaig anar a fer la ruta de las 7 cascadas!!
El divendres vaig arribar a Neuquen, despres d estar un mes i mig perdut per les muntanyes, arribar a la ciutat no em va agradar gents. vaig anar a fer una volta per alla i vaig veure que feien un concert de musica classica i em vaig comprar una entrada,i vaestar molt b el concert. em vaig quedar a dormir a casa una noia del Couch i tb em va acompanyar al concert.
El dissapte al mati vaig agafar un Bus cap a Mendoza, i ara estic aqui a casa l Edu que te un pis al centre de la ciutat, m ha donat les claus i ha marxat, i ara mateix tinc un pis tot per mi amb internet incluit!! Es increible!!!

2 comentarios:

  1. en aquesta foto em fas pensar amb el protagonista de la peli "hacia rutas salvajes"!
    ja que dius que t'has afeitat i tal... en podries posar una altra, no?????? jeje!

    sembla impossible que puguis viure tantes històries, eh! això no se sap què és fins que ho proves!
    salut
    anna

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar