lunes, 5 de abril de 2010

Chalten

Increibleeee!!!!
Estic a l'altre punta del mon!! i en un poble de 500 habitants, i mentre estava al camping salvan el mon amb una colla de gent, va entrada una noia d' OLOT, LA Ceci, la coneixia de vista pro quan va entrar vaig quedar bastan pillat(pensava no pot ser) i ella tb va flipar!
Total k el mon es molt petit!!!
Vam sopar una colla de gent i vam sortir a la nit i l endema cap a caminar!!!!

Chalten Es maquissim i un parell de glaciars k son impresionants!! vam estar 3 dies caminant i fent l 'Indigena amb L Isac i finalment quan ho teniem tot patejat vam tornar Chalten!!

Ens hem despedit amb l isac i he continuat fent la ruta 40 a dit i tot i k ahir em vaig frustrar una mica perque no em carregava ningu avui he fet 600 km amb un pim pam!!
Vaig direccio cap a el bolson k m han dit k es un poble maquissim i k estar ple de hippies.
A veure que em trobu!

Salut desde la Patagonia Profunda!!!!

1 comentario:

  1. holaaa! que fort, et vas trobar la ceci! la ceci pastoret? sí que és per flipar!
    salut i bon viatge!
    muas
    anna

    ResponderEliminar