lunes, 5 de abril de 2010

El Calafate

Finalment vaig marxar de puerto natales direccio a El calafate, i em va sapiguer molt de greu marxar d aquella casa pq es k alla si estava molt b!!

Soc un hippie autentic!! ara sempre vaig a dit, vaig trigar menys a dit k amb bus, era baixar d'un cotxe i ja parava el seguent.
El millor va ser un taxista k estava fora de servei, quan estavem a punt d'arribar a la frontera es va acabar la gasolina del cotxe, jo vaig pensar(k wapu!!a veure com ho fem ara),i el tio veus k para baixa del cotxe entre a la primera casa k va trobar i en surt amb una garrafa plena de gasolina, no se es veu que a totes les cases tenen gasolina aki.

Un cop vaig arribar a Calafate la noia del couchsurfing am va venir a recullir a mig del poble, i quan vaig arribar a casa seva la meitat de gent k hi habia en aquella casa ja els coneixia(la haviem coincidit).VA ser un dia rodo!!
Aixo es com a casa ja! quan anava per calafate anava saludan gent pel carrer(som molta gent que estem fen la mateixa ruta). Despres vaig a anar cap al glaciar perito moreno, el glaciar era brutal pero era fastigosament turistic.
A casa el cauchsurfing erem una colla de gent tb , era una noia k viu amb la seva filla i la veritat estava una mica sonada, pro esta b veure de tot!

Finalment va arribar l isac, l amic abandonat de ferran!!! i es ben trempat!
Molt b Ferran, felicitats per el teu primer amic!!!! i vam anar a caminar a chalten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario