martes, 13 de abril de 2010

Bolson

Huolas!!!

Finalment el tema de fer dit dit va fracassar, a Perito moreno vaig esta r tot el mati fen dit i no em va carregar ningu, i com k ja nomes em queda un mes i mig i em queda poc temps per l Argentina vaig decidir agafar un bus.

FA 15 die que dormo a terra amb la tenda, el sac i la màrfega i vaig arribar a bolson pensan amb un matalàs, vaig preguntar per un camping on lloguesis barraques o qualsevol cosa k hi hagues un matalàs, i em van enviar al camping quem-quem. Es un camping molt wapu k esta al mig del bosc. Vaig arribar i no hi havia ningu enlloc, vaig entrar a el Bar-Recepcio i no hi havia ningu, hi havia un parell de sofas amb una guitarra electrica i 4 guitarres espanyoles i un baix tirats per alla, com que no hi havia ningu enlloc vaig decidir esperar i mentre esperaba vaig agafar una guitarra i vaig passar mitja hora tocan.
Com que no arribava ningu vaig fer un vol per el camping, però tampoc hi havia ningu, a fora hi havia una cuina i vaig fer me el dinar alla. al cap de dues hores no havia arribat ningu i just quan marxava va arriba en Juan. Em va convidar a un cafe i mentre xerravem va treure una pedalera per la guitarra que valia una paston(era increible tot ple de guitarres podrides per alla i tiu em surt amb una padalera wapisssima la GT8).
Em va donar una guitarra electrica i em va dir-tot teu, toca el raru k vulguis-. Quan vaig començar a remenar la pedalera el nom dels programes era, Steve Vai, Pink floid, Eric Johnson, joe satriani, era increible vaig anar a parar en un camping de rockeros, em vaig estar tota la tarda amb la guitarra fen l idiota i al final per 3 euros diaris em van llogar una barraca que no hi havia matalàs pro k si estava molt b.

Em vaig passar 6 dies al camping, nomes hi havia els treballadors i jo, si estava super b.
Els treballadors eren uns rockeros dels de Soundgarden, ritchie kotzen, Alice in change, i total k cada dia quan acavaben de sopar posaven la musica a tota castanya i salvaven el mon fins k anaven a dormir.
El dijous vam anar a veure un concert, (aki veuen fernel que es un licor barrejat amb cocacola), el tema es k no paren de veure fernel, i total k quan va acabar el concert per tornar al camping anavem 6 personens en un forguneta picap de 3 seiens amb el conductor ben borratxo a les 5 del mati(quina colla de personatges!).

Total k bolson es un poble wapissim al mig de la muntanya tot verd tambe hi veus moltes barraques on la gent hi viu de qualsevol manera, tothom es music, es increible, tothom toca la guitarra i algun altre instrument i molt ben tocats.

L'unic que no m agrada de viatge son les despedides i despres de 6 dies a bolson vaig tirar cap a st Martin del los Andes, No es un poble tan bohemi com bolson aki tb es tot super verd i esta tot ple de llacs, estc a casa un CS que sembla un tio bastan raru.


AAhhh!!! i no hi ha maneres de penjar fotos aket ordenador no se perque pro no em deixa.
algun dia o atre ja arribaran.
Salut desde st Martin de los Andes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario