viernes, 12 de marzo de 2010

Ushuaia 2

Ha arribat l'hora dels adeus!!!!

hem passat 5 dies a ushuaia a casa la Marina i en Tom, cada dia hem fet alguns trekings i ahir vam fer dia de gos, feia molt mal temps i vam estar tot el dia tancats a casa i miran pelis, estem en una casa super acollidora.
Ushuaia es mol i mol wapu!!! esta ple de llacs rius muntanyes i platja!

Us informo k en ferran es igual de burro k sempre i la gent de tot sudamerica estan supercontents de k s en vagi cap a casa, de fet s esta preparan una megafesta a tot el continent.

Doncs avui marxo direccio torres del paine, ja tinc casa a puerto natales, una gent m'acullen a casa seva i em sembla k m'hi quedare 2 o 3 dies. per el cami parare la tenda en algun raco i anire a pujar la muntanya que en faci mes rabia i na fent k tinc molt de temps i un continent per travessar.

Salut desde ushuaia!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario