lunes, 8 de marzo de 2010

Tierra de fuego(Ushuaia)

Ara si k estic a tomar pel cul!!!!

Despres de 40 hores d'autobus i de dormir en un hostal vam agafar un barco i vam trevessar l'estret de Magallanes, i partir d'aqui i vam començar a fer dit(ara si k som uns hippies autentics) fins a la frontera de chile no vam tenir cap problema, amb un pim pam vam fer 250 km , pero a partir dd'argentina no ens carregava ningu, vam caminar 15km fins a la frontera argentina i quan voliem plantar la tenda ens van dir que si voliem tenien una habitacio amb cuina i calefaccio alla al costat i que no ens cobraven res(increible).

L' ndema al mati, a la frontera tb ens van carregar amb un pim pam i vam fer 100km mes, fins arribar a Rio Grande, aki va começar a ploure i vam agafar un autobus fins a Ushuaia.

Ushuaia es increible!!!! es la garrotxa a lo bestia, tot verd super muntanyos i a la platje! en ferran va enviar un mail en una noia de cauchsurf(cauchsurf es una organitzacio a traves de la web on la gent acull a gent a casa seva gratuitament), i aquesta noia ens ha acullit a casa seva, quan vam arribar ens va donar la clau i ens va dir-aixo es casa vostre-, la casa es super acollidora però molt petita, jo i en ferran dormim a la tenda a fora al jardi i la Sara dorm a dins al sofa.

Avui em anat a fer el primer treeking, em fet uns 20km mes o menys ha sigut bastan lait, pro molt macu i molt b. i ja que la parelleta em deixen i tornen cap a casa em sembla k em quedare perki una setmaneta fent trekings i dormin al jardi de la casa mes acollidora del mon.

2 comentarios:

  1. hoal norbe aqui a fet una nevada de 60cms de neu casi tot cataluña y fa una fret de 6 graus sota sero disfruta tot lo que puguis y cuidet mol fints la proxima

    ResponderEliminar
  2. Hippie !!! Només fas que pasejarte com un Hippie !
    Aquí als Chavas els hi van caure quatre bellerusques de neus i Barcelona era a can pixa, tot colapsat i tot deu denunciant al Govern !!!
    Disfruta fort que no se sap mai quan podràs tornar-ho a fer això.

    Salut !

    ResponderEliminar