miércoles, 24 de marzo de 2010

Torres del Paine!!

Torres del Paine!!!
Brutal!!!!

He estat 8 dies a la muntanya en plan indigena.
Vaig arribar vaig sopar amb uns francesos k m els trobu 15 vegades cada setmana i em vaig quedar a dormir en un càmping, quan em vaig aixecar vaig començar a caminar com aquell qui es boig!! de les 9 del mati a les 8 del vespre!! i amb 15 kg a l'esquena, com un campeon!! el paissatge era increible, tot verd ple de llacs i muntanyes, quan vaig arribar al camping semblava un criadero de mosquits!!!!! vaya tela!! em sembla k mai he vist tans mosquits junts. hi habia una barraca al mig d un prat on tothom anava ben borratxo!!! hi habia un festival terrible!!

Aqui ja va ser una mica com el cami de santiago i vam fer una mica de colla tb!!!
Total k em vaig fer amic d'un americà que venia de la aconcaua, i quines feinades tenia per seguir-lo!!! era una maquina!!
Tb va apereixer un basco, super friki i super ben equipat, el tio a primera vista semblava una maquina i cada dia li treiem un parell d'hores,ejej. de personatges el món n es ple.
Més tard van apareixer una españols rockeros(dels de Baron rojo i leño).
Total k amb 8 dies ha aperegut un grapat de gent peculiar! lo més xulu es k cada dia he sopat amb un grapat de gent d'arreu del món.

He travessat muntanyes, llacs, glaciars, el paissatge era increible! i avui he arribat a casa la familia de Puerto natales on 'hi estaré un parell de dies i despres m en vaig cap al calafate "al tiro".

Ahh!!! em vaig deixar la camera a puerto natales i no he pogut fer video!realment es una llàstima, pro buenu! la gent k he conegut em passaran fotos i espero d'aki a uns dies penjar fotos.

I això es tot webones!!!
Salut desde Xile!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario