lunes, 15 de marzo de 2010

Porvenir

Els Xilenos son Ultrabona gent!!!!!!

Divendres Vaig marxar d Ushuaia fen dit I em va caregar un camioner que es deia Norberto, em va fer molta gràcia coneixer a un Norbert, (es el primer k conec a la meva vida a part del meu pare), despres de salvar el món em va deixar a Tolhiun el poble del llac verd, despres de fer un vol per el poble vaig buscar lloc per dormir, i vaig trobar un camping on pagan 2 euros podia plantar la tenda, i sort k vaig trobar el camping perque a la nit em va fer una tormenta de neu i de vent k flipes!.

L' endemà al mati em vaig aixecar i vaig comencar a caminar com aquell qui es boig, quan vaig arribar al camping vaig trobar uns francesos i em van dir k si volia a la panaderia del poble em deixaven una habitacio gratis a canvi de treballar, o sigui, k vaig agafar els trastos i vaig tirar cap a al panaderia, un cop alla em van deixar una habitació i en van ensenyar com es feien el pa però en van fer treballar.

El diumenge al mati em vaig aixecar a les 7 del mati i vaig comencar a tirar, pro com k ningu no em carregava al final em vaig comprar el bitllet cap a Rio Grande, a les 11 del mati estava a Rio Grande, a aprtir d'aqui vaig comencar a fer dit i amb 10 minuts em van carregar, primer una parella, despres dos pescadors k eren un far de riure, i despres un camioner que no deia res, i els millors!! dos avis amb un micra carregat de maletes k en vam fer un lloc a al derrera i vaig fer 150 km com una sardina a dins un micra.

He arribat a porvenir sense pesos xilenos i la targeta no em funciona en el caixer d'aqui, he anat a la banc i eal banc tampoc em podien donar res, despres d'interar-ho de mil maneres la noia del banc s'ha presentat amn 15000 pesos i m'ha donat el seu num de conte i he flipat!! Els xilens son super bona gent!!

I avui no hi ha barco per trevassar l'estret de Magallanes o sigui k toca fer dia de gos!

Salut desde Porvenir!!!!

2 comentarios:

  1. Ei Fores Gam!!
    Osti, quina sort que has tingut amb aquesta noia, no¿? just després de que martxessis vaig pensar amb els pesos xilens, jo en tinc un munt.

    Nosaltres a l'endemà que martxessis vam anar al parc natural, maquissim. Per entrar ens feien pagar 50 pesos, però amb el carnet d'estudiant mexicà... en vam pagar 4!!

    Buenu, ja estem a casa...
    saps quan vam tardar de Ushuaia a Buenos Aires¿? unes miques menys que quan vam anar-hi, 4 hores! un pim pam.

    Buenu, huevon! Vigila amb les huevás que fas, no t'empatxis de pasta i que vagi molt i molt be macot!!

    SARA

    ResponderEliminar
  2. norbe imbecil renova el blog una mica!!!!!! la pinya va celebrar ahir l'aniversari den nasmi amb un nivell ultra alt, ja t'ensenyarem fotos. va disfruta i fes bondat!!

    ResponderEliminar