lunes, 3 de mayo de 2010

Potosi

Iepa!!!!

A Tarija al final nomes hi vaig estar 2 dies pq el tio k em va acollir de CS era el tio mes raru del mon(Ara estic veien k tots els Bolivians son molt raros), vaig agafar un bus de 8 hores cap a potosi i el conductor era boig!!! i a mes al meu costat hi habia un tio que tenia el do de treurem de polleguera, el tio va comecar rascan-se les aixelles, per parlar hi era realment repelent, i despres va comecar a roncar, era l unica persona en tot l autocar que roncava i clar al meu costat.

Potosi esta a 4000m d altitud, vaig arribar amb mal de cap i mareig i fins al cap de 2 dies no em va passar, quan em va passar vaig llogar un guia i cap a fer mes treking, Vaig fer la cordillera del KARIKARI, van ser dos dies caminant i ens vam kedat a dormir a casa un pastor de LLamas que viu amb la seva mare i totalment aillat del mon! el pic mes alt van ser 4800m i pujan tb em feia molt mal al cap, pro es increible lo rapid k s adapte el cos pq ara ja no tinc cap problema per voltar perki.

L'ultim dia abans d arribar a la ciutat vam parar a les tipiques aigues termals k trops quan baixes una muntanya de 5000m, i total k molt xulu això.

Quan vaig aarribar vaig agafar un bus cap a Uyuni.

No hay comentarios:

Publicar un comentario