sábado, 15 de mayo de 2010

Navirai

Aqui a brasil estic portan una vida de gos, la gent no pare de menjar i tothom et convida, i m estic cardan uns tiveris k flipes,

Al final vaig estar 3 dies a Bonito, pro com que tot era molt i molt car em vaig dedicar a anar a corre pels voltans del poble, i als vespres com k em vaig fer amic de la tahiana cada dia em portava a una casa difent a sopar. vaig anar a banyar me al balneari, et banyes al riu on hi ha un grapat de peixos i mentre et banyes els pots agafar amb les mans, van ser 3 dies molt tranquils, pr s hi estava molt b alla a bonito.

Vaig marxar direccio a navirai, quan vaig arribar vaig trucar a la familia CS i em van venir a buscar a L estacio, eren una familia de Brasilers-Japonesos supertrempats, nomes d arribar a casa seva em van treure una botella de vi, em va rebre tota la famalia com si jo fos qui sap qui(aixo dl cada surfing es increible), vam sopar i el Pare(k no recordo com es deia) que es veterinari em va dir si em feia gracia acompanyarlo a treballar l endema. I Total que el dijous al mati a les 6 del mati vaig agafar els trastos i m en vaig anar cap a vacunar vedelles a un Rancho aqui al mig de brasil. El ranxo era com a les pelicules, era una torre amb piscinia, pista de tenis, al mig d un camp ben verd inmens i els vaquers amb els cavalls i els sombreros, igual que les pelicules. Al mig dia ens van convidar a dinar al ranxo i abans de començar van treure una botella d un xampany carissim per fer l aperitiu, i despres van començar a treure menjar tot fet de la casa, del seu hort i dels seus animals, fuahhh!!! k bo k era, la veritat es k quan vaig acabar de menjar em costava caminar i tot.
Vaig estar 3 dies a casa aquesta gent i tb cada dia em portaven a passeig, em van rentar la roba cada dia feien uns apats k flipes i no em van deixar pagar res!! i a mes tenia un dvd i una tele de 40 pulzades i un grapat de Pelis i videos musicals per mi!! ara quan hi penso no se pas si es k ho he somiat o que.

I ara soc a Foz d Iguazu, desde k he arribat a sudamerica tohom em diu Iguazu es impresionant i dema anire a fer un vistassu a veure que.
SAlut desde Foz d Iguazu!!!!!!

1 comentario:

  1. molt be norbe!!!

    a tope!!

    com a dallas!!! a veure si trops la suelen per aquí ben borratxa!!!

    ResponderEliminar