lunes, 25 de enero de 2010

Fraga

Bones gent,

Doncs l'altre bloc a petat, he entrat a la web de mapvivo i alla diu k estaà temporalment fora sde servei(per tan fem un canvi de bloc).

Ahir vaig arribar a fraga!, Patin molt pq tenia els peus realment destrossats, i avui ja que plou i necessito reposar he decidit quedar-me a fraga un dia. Ara ve el tros duro, demà entro als Monegres.

Lo que ès increible es k a partir k he sortit de catalunya la gent m'ha començat a parlar català(tot i que diuen k no es català, diuen que es fregatí). pro jo no hi veig la diferéncia.

I part jo no se que te el camí de st jaume però a la gent li fa molta gràcia. Ahir vaig para a esmorzar en un bar i l'amo i la seva dona es van assentar amb mi i em van explicar tota la seva vida.(eren gent increible). Em van dir 50.000 vegades si em podien ajudar amb alguna cosa, i em van regalar menjar per emportar-me.

Porto 240 km ja i en keden 900. i espero demà tornar a esta a tope, pq avui si hagués sortit em sembla que hauria passat dels 5 o 10 km.

Va salut!

4 comentarios:

  1. Ei Nord, ja vem veure que l'altre web havia petat, quina pega...
    A vere si camines mes fi... veig que tens els peuets una mica delicadets... jejeje, l'Aran et diria que ets una Neneta i l'Arwen diria: No passa re.
    Apa salut i Força !

    ResponderEliminar
  2. Pensa amb les "compreses con alas" :-P

    ResponderEliminar
  3. uf no nem b. El peu ha dit prou! Agh kina rabia!

    ResponderEliminar
  4. ánims tio!!!!

    si no pots, reposa i punto!!!!

    salut des del caribe!!!!

    ResponderEliminar