lunes, 26 de abril de 2010

Tarija

Bolivia!!!!

Quan vaig arribar a la frontera de Argentina-Bolivia allo semblava mes la fi del mon k no pas una frontera. Has de passar un riu amb una barca,vaig arribar alla de nit, estava ple de barques k anaven passan a la gent, no hi havia cap llum enlloc, era un lloc realment caotic, un cop vaig trevessar vaig agafar un taxi cap a tarija, vaig fer 3 hores de cami a dins el cotxe amb un lloc realment reduit, 3h de pujada i mes pujada, el resultat es 2900m d'altitut a tarija, vaig arribar a les 12 de la nit em vaig buscar un alberg i cap a dormir.

Quan en vaig aixecar vaig trucar amb en Javier(k es el contacte de cauchsurfing), em van passar a buscar ell i 2 amics seus i em van portar a fer una degustacio gratuita de vins, En mati es el tipic valen, si nosaltres feiem un glop ell en feia tres, el resultat va ser k va acabar inconcient!!
juajaujau.
Total k estic a casa en javier amb la seva mare, la seva tia, amb en mati(El borratxo) i l alejandro,
i aixo es una casa realment peculiar aqui tothom es un personatge.

I ara la Intencio es arribar fins al titikaka i despres cap al Brasil!!
Salut desde tarija!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario