miércoles, 27 de enero de 2010

Logroño

Bones,

Al final hi han canvis!

Ahir vaig fer una etapa de fraga a candasnos de 26km, i a mig camí el peu esquerra em va dir prou,em va quedar lligament k va de la cama al peu inflat com una butifarra! i cada pas que feia veia les estrelles. ara tiro de drogues i de voltaren i espero demà tornar a caminar.

Total k vaig tardar 8 h per fer una etapa de 5 i vaig patir fort pq cada pas veia les estrelles, tot el cami seguia la N II i només veia k camions, i al final vaig arribar a un poble de 100 habitans k només hi habia un bar obert.

Total k al final vaig dir a "tomar pel cul" i aquest mati he agafat l'autocar fins a logroño, he arribat a l'alberg i aqui hi ha un grapat de gent, i tots estan fets caldo com jo! jejej.
Doncs pinta molt b pq a partir d'aqui ja no segueixo carretera i part la gent que he trobat sembla molt trempada, hi ha un lleidetà, una suissa, un d'alicant, i un canadenc i l'altre noia no ser pas d'on es pro d'españa no es.

I pa re gent!!! ara m'en vaig a fer unes tapillas perki a logroño!
Salut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario